fredag den 1. maj 2015

Lakseburger i low carb gulerodsbolle

Den anden dag delte jeg opskriften på mine low carb gulerodsboller med jer. Her kommer én af de burgere, jeg har brugt dem til! Havde købt et stor pakke røget laks, så jeg tænkte at jeg ville lave en frisk laksesalat til gulerodsbollerne. Og som sagt, så gjort! Velbekomme :-)




Laksesalat (3 personer):
  • 200 g røget laks
  • 2-3 stilke bladselleri 
  • 100 g yoghurt/cremefraiche/skyr
  • 2 tsk dijonsennep
  • 1 tsk honning
  • 2 tsk citronsaft
  • salt
Tilbehør:
  • Low carb gulerodsboller
  • Icebergsalat i strimler
  • Tomater og æble i tynde skiver
Klip laksen i mundrette bidder og skær bladsellerien i tynde skiver. 
Rør yoghurt, sennep, honning og citron til en dressing og smag til med salt. Vend dressingen med bladselleri og laks.

Server laksesalaten i gulerodsbollerne med iceberg, tomat og æble.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar